.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام جویی از معلم قائمشهری در فیسبوک
با تلاش مهندسین و کارآگاهان پليس فتا استان مازندران شخصی که اقدام به هتک حیثیت افراد در شبکه اجتماعی فیسبوک می نمود ، شناسايي و دستگير شد.

 شمال نیوز: با تلاش مهندسین و کارآگاهان پليس فتا استان مازندران شخصی که اقدام به هتک حیثیت افراد در شبکه اجتماعی فیسبوک می نمود ، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ دوم حسن محمدنژاد رئيس پليس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي شکايت خانمی اهل و ساکن قائم شهر ، مبني بر اينکه شخصي ناشناس با ایجاد یک page با نام من و منتسب به من در شبکه اجتماعی فیسبوک و قرار دادن تصویری غیر اخلاقی در آن و همچنین قرار دادن شماره تماس بنده در page فوق و نشر اکاذیب در آن شده که از این طریق موجب هجمه گسترده کاربران این شبکه اجتماعی و ایجاد مزاحمت تلفنی برای بنده و داشتن تقاضای نامشروع از بنده مواجه شده ام به همین منظور تقاضای رسیدگی به پرونده را نمود . لذا موضوع در دستور کار شناسان پليس فتاي شهرستان قائم شهر قرار گرفت .

ایشان در ادامه افزودند : پس از هماهنگي با مراجع قضايي کارآگاهان و کارشناسان این پليس پس از يکسري اقدامات فني، پليسي و اطلاعاتي موفق شدند متهم به هویت  معلوم  اهل و ساکن قائم شهر را شناسايي کنند.

 محمدنژاد خاطر نشان کرد: پس از شناسايي محل اختفای متهم مأموران ، متهم را يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند . سپس متهم به پلیس فتا منتقل و در تحقیقات ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت ؛ شاکيه از همسايگان بنده مي باشد که مدت 6 سال بود که به عنوان معلم خصوصي به من کمک مي نمود و به دليل اختلافات خانوادگي عکس و شماره تلفن شاکيه را به عنوان زنان فاسد در سايت اجتماعي فيس بوک قرار داده تا از این طریق ازآنها انتقام بگيرم. پس از اقاریر صورت گرفته ، سرانجام متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل گرديد.

 محمدنژاد در خاتمه هشدار داد : مراقب عكس ها و تصاوير خصوصي خود بوده و به هيچ عنوان عكس هاي شخصي و خانوادگي خود را در شبکه های اجتماعی یا در اختيار ديگران قرار ندهند، همچنین  تصاوير خود را در گوشي هاي همراه و يا رايانه هايي كه متصل به اينترنت هستند ذخيره نكنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.